Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Temmuz 2015 Cuma

Havuz Medyası

                                                       Havuz Medyası
                 Sevgili okurlarım,sizleri bilmiyorum ama ben havuz medyasına bayılıyorum.Kendilerinin düşünceleri dışındaki düşünceleri suçlayıp kendilerinden olmayanları kolayca vatan haini yapabiliyorlar.Sonrasında da biz farklı düşüncelere ve düşünenlere saygı duyuyoruz diyorlar.Ağızlarından sıklıkla Haşhaşin,Doğan Medyası,Hdp,Pkk,Chp Zihniyeti,Türk Milliyetçileri,Kürt Milliyetçileri ve vatan haini kelimeleri çıkıyor.Gördüğünüz gibi toplumu bunlardan iyi sınıflandıran yok.Sanırsınız hepsi sosyolog.Buna karşılık amaçları sosyolojiye hizmet etmek değil toplumu ayrıştırmaktır.Sadece bu medyadan gerçeği bulacağına inanan insanlara acıyorum ve yakın gelecekte Türk Basınının daha özgür olmasını temenni ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder